מדוע לא צפויה להיות, גרסה נוספת, לסרטון המקומות האהובים – או סרט(ונ)ים חדשים כלשהם ממני, בכלל

אני, קצה נפשי.

או, כמו שאומרים: עייפתי.

ובמלים אחרות, ועל-מנת שלא יהיו פירושי-רש"י, למה שאני אומר, אני רוצה להגיד, במעמד זה, מרנן דמחשבנן ותוכנותיי:

יוצא לי מהתחת כל הבאגים שלכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ליצור סרט/ון = כמעט בלתי-אפשרי. עבודה מורטת-עצבים, תוך-כדי התמודדות מתמדת, עם אינספור תקלות ופגמים, בתכנת ה"מובי מייקר" (בעעעעעעעעעעעע).
  • להעלות סרט/ון = אין לאן, כי אין שום אתר, המתאים לצרכיי ולדרישותיי.
  • לשלחו, באמצעות שליחת קבצים גדולים = כל אתר כזה ותקלותיו, כל אתר כזה ובעיותיו…
  • לצרבו על דיסק = הצורב שלי, פשוט, אינו מוכן לפעול (כבר ישן מאד… מה אפשר לעשות).
אז, בסופו-של-דבר, החלטתי: זהו-זה! במצב הקיים, נמאס לי. משום-כך, לצערי, במרוצת השנה הקרובה לפחות, לא יראו אור, שום מהדורות נוספות, של "המקומות האהובים" וגם המהדורה המתורגמת, של ACGT, אינה צפויה לקרות; חבל, אבל… די כבר, עם כמה תקלות טכניות, באגים ופגמים, יכול, בן-האדם, להתמודד…

להשאיר תגובה

