משהו בלתי-מובן לחלוטין

אתםן יודעותים, חברותים,

פשוט אינני מבין. אינני מבין, את כל אותםן ה"אוי!! לפני עשר השנים, כתבנו ואמרנו ועשינו, ככה וככה ואוי!! זה עדיין מופיע בגוגל!! ויראו את זה כולם ויחשבו עלינו ככה וככה וככה וככה!! נכתוב לגוגל מהר עכשיו, שיוריד זאת מתוצאות-החיפוש, שלא יחשבו עלינו ככה וככה וככה וככה!!"

אינני מבין אותםן. ג'יז, כתבתםן דבר-מה = תעמדו מאחוריו!! כמו כל התולעים הללו, המתלוננותים "אוי, דרשו ממני להזדהות בכתיבת-הטוקבק!! אבל אבל אבל, כל העולם ידע!!!!" כן, כל העולם ידע!! תהיה גבר, תעמוד מאחורי דבריך!!!! כמו גבר!! כמו שצריך!!

אז – במקרה, בו בדעות נוכחיות מדובר, זה כבר ממש-ממש דוחה, כמובן; כי (בעיניי, לפחות) צביעות גרועה מגזענות, גרועה מעבריינות, גרועה מן הכל. אמור הכל, ובלבד שתעמוד מאחורי זה!!

אבל – גם במקרים, בהם בדעות-עבר עסקינן. הנה, למשל, אני:

בהרבה מקרים, בהם אני נזכר בדברים, שאמרתי או כתבתי, במרוצת העשור שעבר, בעד הקרניזם ונגד הטבעונות, אשכרה בא לי, לחזור בזמן ולהכניס לעצמי וואחד מכות. אז? אז אבקש, "אה, גוגל, בחיאת, תמחק את זה, היום, כבר אני חושב ההיפך"?! ג'יז, מה שהיה = היה!

או, דוגמא אחרת: בזמנו, בעיקר בין אוגוסט 2000 לאוקטובר 2002, הייתי הכי פרו-פלשתיני לאומני בעולם. הייתי יותר "תעאיוש" מ"תעאיוש", הכי "דוברי-עברית למען עזמי בישארה" ותומך-בל"ד שיש!!

נו, אז? אז אלך לגוגל ואתחנן, "אה, גוגל, בחיאת, תמחק את זה, היום, כבר אני חושב אחרת לגמרי"?!

ככה, לשכתב ההסטוריה? מי אני, סטאלין?!?

הרי, זה הכי "תמיד היינו במלחמה עם איסטאסיה" שיש. ג'יז, בזמן X, חשבתי ככה, היום אני חושב אחרת, נקודה! מה, אני דובי קננגיסר, שאחרי שבזמנו (בתקופה הנ"ל, אגב, של ראשית המאה – לרבות בחירות 2003!) הזדהה, בפומבי וקבל עם ו"האייל קורא", בתור שינויניק שרוף ומוחלט, לפתע, לקראת בחירות 2015, טען "כן, תמיד נעתי, בין ה'עבודה' ל'מרצ'"… לא, אדוני, אתה לא תמיד נעת, בין ה"עבודה" ל"מרצ"!! לפחות במשך שנתיים ומחצה, לרבות (וזה חשוב) מערכת-בחירות משמעותית מאד אחת, היית הכי "שינוי" בעולם!!

אז מאז, כבר, בגרת, החכמת והתפכחת? כל הכבוד! אבל, מה אתה משחק לי אותהּ סטאלין ומשכתב ההסטוריה???

להשאיר תגובה

