אזהרה אדומה, לגבי מסעדת "טבע האוכל" בכפר-סבא!!!!

מ פ ח י ד . טבע האוכל = להתרחק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

והנה בקופי-פייסט:

לפני 7 חודשים
חייב לציין שעברתי חוויה מזעזעת.
אני ואחי ישבנו בשולחן בחוץ ליד זוג מעשנים ולכן עברנו לשולחן (על הכניסה) בכדי שלא יפריע לנו.
המלצרית הגיעה, לקחה 2 הזמנות.
1. חומוס
2. ארוחת קטניות\ירקות

שמנו לב שזוג המעשנים שהיה לידנו כבר קיבל 2 מנות חומוס.
אחרי 5 דקות הם פשוט קמו ועזבו את המקום שבקושי נגעו באוכל.

המלצרית שמה לב איך שהם נעלמו, לקחה את צלחות החומוס והניחה על הדלפק מזכוכית שמעל הסלטים.
אמרה למנהל של המקום "תשמע, הלקוחות פשוט קמו וברחו.." הוא היה בהלם.
אחרי דקה היא שאלה את מנהל המקום "טוב אז מה אני עושה עם המנות?" את התגובה שלו לא שמעתי, אבל מה שקרה אחרי לעולם לא אשכח.
היא לקחה מנה אחת משם, והביאה לשולחן שלנו.
כן כן, מה ששמעתם. חומוס שהוגש ללקוחות אחרים, מעשנים, מנה שישבה בשמש, המתינה על דלפק הזכוכית ואחרי זה הוגש לנו.. כמובן שגם הפיתות שלהםהיו ליד והגיעו אלינו גם כן.

כנראה שהם חשבו לעצמם "הזוג שעזב לא נגע באוכל אז הם לא ישימו לב", הבעיה שישבנו ממש בכניסה וראינו הכל.

אחרי שהמלצרית הגישה שאלתי "איך אתם מסוגלים לעשות דבר כזה?" היא הגיבה "אוי לא ראיתי" וכמובן שהבאתי בפני המנהל את חוסר רצון שלי ואמרתי לו שזה מזעזע, הוא לטענתנו אמר לי "המלצרית עשתה זאת על דעת עצמה".

מה שהכי מזעזע זה חוסר רגש שבתקופה כזאת ובאותו היום שמשרד הבריאות פשט על חברות של חומוס ומצא את חיידק הסלמונלה, אתה מצפה מעסקים שיהיו נקיים ומבינים יותר, ובמקום קיבלנו יריקה בפרצוף.

אנחנו אוכלים שם קבוע כמה חודשים. אני תמיד שם לב שהם לא מצליחים להוציא מנות בזמן ולמלא לקוחות יש חוסר רצון מההתנהלות – אך זאת לא סיבה להגיש לי מנה של מישהו אחר (מעשנים, ומנה שישבה בשמש בחוץ).

מעבר לכך,
הגשתי תלונה רשמית למשרד הבריאות.
אני מקווה לטובת כל הלקוחות שלהם, שמשרד הבריאות יגיעו לבצע פשיטה על המקום ובאופן כללי לבדוק מה קורה שם כי זה פשוט מתחת לכל ביקורת..
אני לא רוצה לחשוב אם בטעות היינו יושבים במקום אחר ולא רואים את הנעשה.. זוועה.

פחד… מזל, שמימיי לא יצא לי לשבת שם… לְעוֹלָם לא אתקרב!!!!

להשאיר תגובה

