מכירים את זה ש… 3: חולירות שאינםן שומרותים דיסטאנס מינימאלי

הבהרה ראשונית: אני בעד קרבה בין בני-אדם, בעד היכרויות, עם אנשים חדשים, בעד תקשורת חופשית, בין בנותי-אדם למיניהםן… לחלוטין אינני שותף לגישה, ש"גם-אם-אני-יושב/ת-איפ'שהו-אל-תתקשרו-איתי-בשום-צורה-בעעעע", האופיינית לאי-אלו טיפוסים עצובים במיוחד.

יחד-עם-זאת!! יש דרכים לעשות זאת. והמקרים שיתוארו להלן, לטעמי, אינם לעניין וגם אינם מייצגים, תכל'ס, איזשהו רצון לתקשורת… אלא, יותר אטימות אוטיסטית מתועבת (ובחור-התחת שלי "נכונות פוליטית" מגעילה וצבועה, כן?? אוטיזם זה מגעיל, נקודה!!).

אוקיי, מקרה ראשון:

אני יושב לי בבית-קפה (ונעזוב כרגע מיקומים; מקום, שיקר לי מאד ונסתפק בזה; מי שיודע יודע), ליד אחד השולחנות, להנאתי וממתין להזמנתי שתגיע.

פתאום, נכנסים חבורת חלאות דוחים, נצלני-כלבים (מאלו המאמינים, שכלב, הוא בסך-הכל כלי, שאיזשהו "אללה-הוא-אכבר" דמיוני, הניח על האדמה, לשימושם של עיוורים; מן הקרניסטים המתייחסים, לבעלי-חיים לא-אנושיים, כאל רכוש-האדם, אתםן מבינותים כמובן), רואים, ששני השולחנות במקום תפוסים (מקום קטן, נכון – אבל, יש שולחנות בחוץ ויש דלפק בפנים, אפשר גם לבקש, שיכניסו שולחן נוסף פנימה…) – ובשיא-הטבעיות, מניחים את ישבניהם, בכסאות שלצד השולחן שלי!!

אז מה, אם כבר יושב בנאדם, ליד השולחן הקטן הזה?

בא להם!!

נכון, הייתי צריך לצעוק עליהם, שיעופו לאלף פעמים קיבינימט; אבל, מה שעשיתי בפועל (לצערי הרב!!!), היה, חוששני, לברוח משם בעצמי… 😦 פשוט, מרוב הלם וזעזוע.

עכשיו, שתבינו – אני ב ח י י ם ! ! ! ! ! לא הייתי מעלה על דעתי, לשבת לצד שולחן, לידו יושב מישהו זר; בחיים!!!! אבל, אוקיי, אם שואלים, מבקשים בנימוס – ונראים בני-אדם סימפטיים, אני מדגיש!! בני-אדם, שאשמח לשבת לצדםן ולדבר איתםן!! – אז כן, בכיף, בואו שבו. אבל – פשוט, להתיישב שם לצדי, כאילו כלל וכלל אינני נמצא שם?!??

מקרה שני, אותו מקום:

יושב ושותה קפה – ופתאום, איזה רוסי שמן, הנראה כקבצן, נכנס ובשיא-הטבעיות (ותוך התעלמות מן העובדה, שהשולחן השני וגם כל שאר המקומות, ריקים לגמרי, כן?? רק אני, ישבתי במקום אותה שעה…) מתיישב לצדי – ממש, בצמוד אליי!! יש מעין-ספה שם, עליה ישבתי – והוא, פשוט, מתיישב בצמוד אליי!!

אני מעיר לו – והוא, בתשובה, במקום להתנצל ולקום, פשוט עונה לי, "אתה תופס מקום אחד".

אשכרה!!

מקרה שלישי, רכבת ישראל, עמוסה ותקועה בחזרה מחיפה:

היתה איזושהי תקלה או משהו, ברכבת אחרת לפנינו באותו יום קר, באמצע החורף שעבר. כתוצאה מכך, את כל הנוסעים משם, העבירו אלינו – תהליך, שהתקיים בין תחנות ולפיכך, נמשך כמעט שעה, של עמידה מסוייטת, קצת לפני הרצליה.

אוקיי, כמובן – רכבת עמוסה, ברור, שיידחקו אנשים וישבו, זה לצד זה. ועדיין, קצת!! קצת דיסטאנס תרבותי!!

יושבים, ברביעיית-המקומות איתי, אישה אחת (שכמוני, ישבה שם גם קודם) + שני הלו-מוסי'ים – שלמרבה-המזל, עברו, לפחות, את השלב הצבאי וכבר היו לסטודנטים, אבל, עדיין: מוסי זה לנצח; לרע ולרע.

אם כן, המוסי שישב לצדי, מתחיל לפשפש במשהו ובהחלט אינו שומר דיסטאנס… נהפוך-הוא ולא נפרט. אני מנסה להעיר לו – ומייד, פוצחים שני ההלו-מוסי'ים דנן, בפטפטת על "יואו, איזה דפוק הוא", "וואו, איזה פסיכים נוסעים היום, ברכבת ישראל", "פחד אלהים", "איך לא מאשפזים אותו"…

להתנצל? על כך לא שמעו, כמובן, שני המוסי'ים מעודם… כך התרגלו, בוודאי, בכניסותיהם הליליות התכופות, למי-יודע-היכן (ג'נין? עזה? רמאללה? שכם? כפר טובאס, נמצא בין שכם לג'נין?), על-מנת להטיל אימה על האוכלוסיה ומן-הסתם, גם לאנוס איזו ילדה פלשתינית פה ושם, בתירוץ של "מַהֲצַר-מִיווּכָּשִׁים".

מקרה רביעי, אותו מקום, כבשני הראשונים:

אני יושב, לתומי, שותה מילקשייק-סויה ופתאום, נכנס איזשהו בחור דוחה שאין-דברים-כאלה (נראה מרוקאי, לא-עלינו, עם מרגרינה בשיער = בוודאות עבריין) ושוב: בשיא-הטבעיות, מתיישב לצדי, בצמוד אליי… שתבינו, כאילו בכלל אינני נמצא שם!! בפאקינג אוטיזם מוחלט!!

אני שואל אותו, "תגיד לי, מישהו הזמין אותך? אני יושב כאן". והוא, במקום להתנצל ולקום, פוטר אותי ב"שב" (מה, באמת? אתה מרשה לי להישאר במקומי? אינך מגרשני? וואללה, איזו נדיבות…).

ואז עוד מתפלאים, מדוע שונאים ישראלים בעולם… באמת, מדוע?

ואני יכול להמשיך ולהמשיך.

ככה ש – באיזשהו מקום, אני בהחלט נוטה להבין, את הרגישות של בנות לעניין; אחרי-הכל, ברור לי לגמרי, שלו הייתי בת – בהחלט היו גם היו, כל אלו, שולחים ידיים ו…ממששים, בכל-מיני מקומות. זה בא יחד (ולא שאין נקבות אוטיסטיות כאלה, כן? אבל, משום-מה, פחות… הרבה פחות).

להשאיר תגובה

