והדרך, שבהּ הםן עשו זאת!!

ה"אורבניק" הללו!!

זה ממש היה מגעיל, מיינד יו!!

.

ביום ראשון של השבוע שעבר, ראיתי על דלתםן הודעה, שבאותו שבוע = ראשון עד חמישי – יפתחו רק מחמש אחה"צ, אך מיום שישי, כמובן, עסקים שוב כרגיל. כך, גם, אמרה לי מיקי פוקס בטלפון, אותו ערב, כשביקשתי לוודא, שאצלםן ככה הכל בסדר ולא קרה שום-דבר. זה גם מה, שאמרה לי הברמנית שם, כשישבתי לשתות תה אצלםן, במוצאי יום רביעי… שהיתה, בדיעבד, הפעם האחרונה, בהּ זכיתי לשבת אצלםן…

והנה, בבקר יום שישי, אני בא – רק עברתי, בדרכי למקום אחר, לא תכננתי, לשבת אצלםן ספציפית אז – ואני רואה הודעה, ש"בשבועיים הקרובים, סגורים לשיפוצים"… האתר שלהםן = ירד מן האוויר, בדף-הפייסבוק = שום עדכון, אף מלה, שום דבר, כאילו הכל לחלוטין כרגיל… ניסיתי להשיג את יעלי פוקס, לשאול אותהּ, מה קרה פתאום, אך לא הצלחתי ואז ביום ראשון לפנה"צ, התקשרתי למספר של "אורבניק" והגעתי, לאיזשהו שירות-הודעות מטופש, שם העַמה שענתה, אמרה לי, שרק הורו להּ להגיד, שהמסעדה סגורה – ולא דבר מעבר…

קצת אחר-כך, הצלחתי, סוף-כל-סוף, להשיג את יעלי פוקס – ורק אז, היא אמרה לי, שזהו-זה, סגרו ולא ישובו עוד… והרגשתי ממנהּ, שמבחינתהּ, היא מעדיפה שלא לשמוע, עוד, לא ממני ו(כנראה)לא משום אדם אחר, מכל מי, שהכירו שם… מכל לקוחותיהםן, הקבועים והנאמנים, במשך כל השנה שעברה.

אז – נכון, במשך כמה חדשים, כבר, חששתי מכך ויכול להיות, שאולי, מה שקרה בשבוע שעבר… אולי. אינני יודע. אבל – ככה?!? ככה עושים, יעלי? מיקי? דודי? עומר? ככה עושים לחברים???

להשאיר תגובה

