אם משהו הסיפור הזה עם יסמין מוכיח

זה שמזל, שחזרתי לישראל!!

רק לחשוב, להיות בברלין – ופתאום, הבחורה מתחרפנת, מאבדת את זה ומנתקת איתי מגע… בעיר, בהּ אין לי נפש חיה מלבדהּ, בהּ הספיקו לי חדשיים על-מנת להבין, שאין לי ולו שמץ-תקשורת, שום שפה משותפת, עם האנשים בהּ…

לפחות, כאן, ברחובות, יש לי אדמה להתחבר אליה!! אדמה, שאני כבר חלק ממנהּ, אדמת מולדתי הקדושה!!

נכון. גם כאן, חברי-אמת = אין לי. רק מכרים. רק מכרים. אבל – לפחות, כאן, בניגוד קוטבי לברלין (או לכל מקום ביקום, אשר אינו רחובות), אני חלק מן האדמה ותמיד יכול, להתחבר אליה.

לפחות זה.

להשאיר תגובה

